У сфері державної реєстрації запроваджено електронну систему обліку скарг

Мін’юст та Офіс протидії рейдерству реалізували один з наймасштабніших проєктів у сфері державної реєстрації, а саме – запроваджено електронну систему обліку скарг. Про це повідомила прес-служба Мін’юсту.

Зазначається, що відтепер значно швидше можна отримати відповіді про:

– юридичну «чистоту» об’єкта нерухомості, адже система містить інформацію про оскарження до Міністерства юстиції підстав набуття визначеного об’єкта нерухомості;

– доброчесність державного реєстратора, бо можна знайти інформацію про застосовані санкції до конкретного державного реєстратора;

– юридичне обґрунтуванням порушень в сфері державної реєстрації при підготовці скарг або позовів до суду.

Ця система буде цікавою для:

– громадян та бізнесу (надає можливість встановити історію та репутацію контрагентів);

– спільноти нотаріусів та державних реєстраторів (надає відповіді на запитання, чи вбачає законодавство порушення в тих чи інших діях);

– адвокатів (під час супроводження та представництва інтересів клієнтів у суді та органах державної влади, бо реєстрація – це основа права власності).

Пошук дозволяє отримати інформацію щодо скарг, призначених до розгляду з 18.10.2023.

Поділитися